Björn six

Björn (1982) wordt door vrijwel iedereen ‘Six’ genoemd. Six bewandelde niet het gebruikelijke pad in de vorm van studeren, maar belandde in 2000 tussen de pakken bij een succesvol familiebedrijf. Hij werd, zakelijk én privé, gevormd door rasondernemer en leermeester Nol Hendriks middels een harde leerschool. Hier werd commercieel DNA aangebracht en leerde Björn alle kneepjes van het retail vak.

In 2005 kwam een 2e leermeester op zijn pad in de vorm van Gabriël Augustijn. Dé ambassadeur voor ondernemerschap en koning, nee keizer, in het out of the box denken en handelen. Samen lanceerden ze een retail-food to go formule en Six ontdekte de betekenis van een rakeling. Hij herpakte zich, onthield alle nieuwe en wijze lessen van Gabriël en bedacht nieuwe concepten.

Vandaag de dag is Six actief in de woningmarkt voor ouderen. Daarnaast meet hij als hobby maatpakken op voor een select gezelschap mannen. Voor een 1daagse business model canvas strategie sessie of een scale up training ben je ook bij hem aan het juiste adres. Een internationaal zakenman omschreef hem ooit positief als “He’s from the streets”. Zelf houdt ie het op een nuchtere en pragmatische instelling.

wordt blij van:

- Ondernemende mensen
- Samen de koers uitzetten
- Business Model Canvas sessies
- Nationaal Park Zuid-Kennemerland
- Een prachtig colbert op maat
- Formule 1 (ja ook 5 uur 's ochtends)
- Espresso als ontbijt
- Boris de kat, Miss USA Aly en Netflix
(vaak ook wel gecombineerd)